Diskuzní fórum Parent Project - svalová dystrofie

| Návrat do diskuzí | Na konec strany |



Diskusní téma:

| 05.12.11 16:55:32 | Shlédnuto:1605 | petra   Karty místo průkaz ZTP/P
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda už jste si někdo byl měnit stávajíci průkazky ZTP/P měnit za ty karty co vše je k tomu nutné a zda o to musíme žadat sami nebonám přijde ze sociálky kde se vydávají nějaké vyrozumění.Kontaktovala jsem sociálku u nas na Kladně mailem ale vůbec se mi nikdo neozval.Moc děkuji za odpověd vám všem


Příspěvky do diskuse:

| 05.12.11 20:32:17 | Shlédnuto:2429 | Pavel   Re:Karty místo průkaz ZTP/P
V privátní diskusi popisuji v článku "Důležité informace nejen pro osoby zdravotně postižené" informace na téma průkazek ZTP/P. V současné době máme zažádáno jak o novou kartu, tak i o nový parkovací průkaz. Vzhledem k tomu, že nám stávající průkaz končí 31.12.2011, tak jsem si změnu zašel projednat osobně. Vše zařidili na sociálním odboru. Donesl jsem nové fotografie a na základě písemné výzvy se bylo nůtné dostavit na vyšetření ke svému pediatrovi. Zatím čekáme na výsledek.

| 10.12.11 17:56:04 | Shlédnuto:2386 | Pavel   Re:Karty místo průkaz ZTP/P
Tak vše už máme doma. Máme nový parkovací průkaz a kartu s trvalou platností. Jsme rád, že máme vyřízeno, ale ještě raději bych měl zdravé dítě a tyto "vymoženosti" vůbec nepotřeboval.

| 29.12.11 16:06:39 | Shlédnuto:2364 | Lucka   Re:Karty místo průkaz ZTP/P
Dobrý den na výměnu parkovacího průkazu je nutné doložit platný OP,kartičku ZTP/P,1 fotku,staré označení parkovacího průkazu.Na výměnu je celý příští rok 2012,udělají to na počkání a příští rok to už nebude vedené pod odborem sociálním,oddělení sociální péče,ale pod úřadem práce.
Přeji Vám všem hodně zdravíčka hlavně dětem v Novém roce 2012 a hodně sil.

| Návrat do diskuzí | Na začátek strany |


Váš příspěvek do diskuze:
Jméno: nutné zadat
E-mail: není vyžadováno
Nadpis: nutné zadat
Zpráva:
Opiš kód: nutné zadat